Jo-Jeannette-rome.reismee.nl

Rome

Hoi,

Vandaag de laatste fietsdag alweer. Eerst nog 30 km met nog flinke klimmen en de laatste 30km bergaf met een fietspad langs de Tibet. In Rome aangekomen zijn wij rechtstreeks naar het st Pieterplein gefietst alwaar Tom en Ankie ons als helden ontvingen. Ik had zelfs een gevoel alsof ik de Paus zelf was. Al die mensen op het plein applaudisseerde spontaan toen wij daar arriveerde. ( grapje ). Op dat moment werd er een mis opgedragen. Na de mis kregen wij de zegen van de Paus persoonlijk waarna hij vlak voor ons in zijn cabriolet voorbij kwam. Was toch wel indrukwekkend Hoe alle mensen naar hem zwaaide en naar hem riepen pape Francesco. Daarna zijn wij naar het hotel gegaan waar wij ons lekker hebben gewassen . Nu even uitrusten en dan gaan wij de stad bekijken.

Gr Jo en Jeannette

Toon

Hartstikke mooi. Geniet nog van de cultuur en het mooie Rome. Groetjes van joke, Bas, Anne en toon.

Rob

Gefeliciteerd met het bereiken van Rome, knap gedaan!
Heel veel plezier in Rome samen, geniet ervan.
Wij gaan de koffers inpakken nu en klaar maken voor onze vakantie!
Groetjes Rob & Alice & Reggie en Logan

Miny

Nou super mooi en dan als helden ontvangen geniet ervan

tiny

mooi van jullie bij de Paus Monique en Paul zijn al 3dagen.
weg de bergen vielen haar wel tegen.tiny.

Gonnie

Wat fijn dat je Paus
Franciscus van zo dicht bij heb kunnenzien,
Mooie foto,s zijn dat!
Proficiat met je grote wens om naar Rome te fietsen !
Geniet van de stad ROME en de cultuur.

Astrid

Gaaf dat jullie in Rome zijn aangekomen.Nu hebben jullie de rust goed verdiend.geniet nog de rest van jullie dagen.

Wiel en Marjo

Hoi, Jeanette en Jo
Wij hebben jullie via reisverslag en foto’s gevolgd.
Geweldig wat jullie gepresteerd, beleefd en gezien hebben.
Gefeliciteerd .
Wij wensen jullie vieren nog mooie dagen in Rome toe.
Groetjes Wiel en Marjo

Gerty

wat leuk wat julle allemaal gezien , gedaan en meegemaakt hebben. Geniet nu nog maar van het mooie Rome