Jo-Jeannette-rome.reismee.nl

Pizza Bolognese

Hoi,

Gisterenavond naar de de pizzaria. Ons Italiaans is niet zo goed. Echter er was iemand die ons bijstond bij het bestellen.op de menukaart Er stond pizza Bolognase en dat was nu net de pizza waar Jeannette zich al de hele week op verheugde de.

Echter toen de pizza geserveerd werd bleek dat toch niet die pizza te zijn die wij in Nederland kennen.we hebben de ober erbij gehaald om te zeggen dat wij echt een pizza Bolognase besteld hadden. De ober bevestigde dat dat toch echt een pizza Bolgnese was. Toen wij hem uitlegde wat wij onder een Pizza Bolgnese verstaan nml tomatensaus met gehakt wond hij er geen doekjes om en nam zijn pizza Bolgnese onder luid protest van ons de mee en serveerde hij Jeannette een pizza Bolgnese zoals wij die in Nederland keen. . Dit alles voor dezelfde prijs. Dat is nog eens service.

Vandaag zijn wij verder getrokken richting Rome. De wegen in Italië zijn niet slecht nee ze zijn heel heel heeeeeel slecht. Er is ook geen meter vlak het gaat op en neer en als het op gaat dan gaat het ook op. Verder hebben we over ongeveer 8km ongeasvalteerde wegen gereden waar bij afdalingen tot 17% in voor kwamen. We reden langs kilometers lange plantages van hazelnoot bomen. Ik denkt dan ookdat ze hier de duo penotti maken. De streek blijft mooi . Nu zijn wij in ons volgende bb Jeannette heeft zich al gedoucht en dat ga ik nu ook doen.

Gr Jo en Jeannette

Gonnie

Wat zijn jullie al heerlijk vroeg op de bestemming.
Ik heb bewondering voor jullie voor die grote kracht inspanning.
Ik ben naar de open dag Van de bouw van de buitenring gaan kijken ,was heel interessant!!
Fijn dag nog .

tiny

wat lekker dat ze jullie de echte gaven.gr tiny

rene

leuk, alles te lezen, veel fietsen is hier niet .... blijft nat, regen of dichte mist

Astrid

Fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben.Mooi BenB met zwembad erbij.Fiets ze nog.