Jo-Jeannette-rome.reismee.nl

Florence

Hoi.

Vandaag zijn we naar florence gefietst. Eerst nog over de Appenijnen de wind nog steeds op kop. De eerste regendruppels vielen op ons neer maar gelukkig maar enkele. Richting Florenc werd het weer beter en steeg de temperatuur van 13 naar 26gr. Dat werd weer zweten????.

Na spectaculaire afdalingen van 1000mtr naar 126mtr zijn we nu in Florenc aangekomen. Hebben ons lekker gedoucht en ik lig nu op bed terwijl Jeannette de was aan het doen is????????????.

Straks de stad in en morgen weer verder.

Voor de insiders vandaag 80km-942hm-1675mtr dalen en een gem snel 18km

Gr Jo -Jeannette

Reacties

Reacties

Ankie

Hallo lieve oudertjes,

Dan zijn jullie vandaag toch lekker vroeg klaar! Hopen dat het weer nu goed blijft. Thuis heb ik nog geen water hoeven geven buiten. Helaas wel ontelbaar veel slakken al gezien..

Groetjes,
Ankie

Miny

Nou dat hoop ik ook voor jullie dat het weer nu goed blijft , zonder al te veel regen en succes weer voor morgen

Miny

Nou dat hoop ik ook voor jullie dat het weer goed blijft, zonder al te veel regen en succes alweer voor morgen

Gonnie

En is de was klaar?
Dan nu fijn de stad in .
Groetjes

frans

nou lekker zeg; ik heb de hele dag gewerkt! voor de parade
ik gun het jullie een mooie voortzetting.

gr frans

Alice

Dat is ook lekker... eveb tijd voor het stadje te bezichtigen. Geniet er maar van. Wij zijn ook langzaam aan het aftellen .

tiny.

hallo ik heb jullie bericht gelezen.tiny.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!