Jo-Jeannette-rome.reismee.nl

Appenijnen

Hallo,

Na de wolkbreuken van gisteren vandaag zo'n en 25gr .Heerlijk fietsweer dus.

Na 50km een explosie waar je de haren van overeind gingen staan.

Jawel de achterband was geƫxplodeerd.

Goede raad is duur. De band zo goed en zo kwaad mogelijk gerepareerd en weer verder.

Fietsenmaker zoeken. Een echtpaar wees ons de weg 1km lopen. Zaak op maandag helaas gesloten. Ondertussen was er een storm tegen ons wat het fietsen niet erg bevorderde. We waren nog op de po vlakte.

In Bologna Hulp gezocht bij een mooie Italiaanse????. Die heeft ons op zijn Italiaanse manier Door Bologna gevoerd. Bij de fietsenmaker aangekomen wilde ze net siƫsta maken maar hebben ons toch geholpen. Al met al 2uur geduurd en 14km om????.

Daarna waren de Appenijnen aan de beurt. Beklimmingen van 5km a 10%.en als toetje 5km a5tot7%.de wind constant op kop met vlagen waarbij we bijna van de fiets werden geblazen.

Om 16.45 eindelijk bij het hotel doodmoe.

Hebben net de spaghetti gegeten en gaan nu slapen.

Gr Jo Jeannette

Math Stals

Het ziet er allemaal geweldig uit!
Mooie foto's en reisverslag.
Veel succes voor morgen.

Gonnie.

Wat een belevenis zeg!
Veel succes voor morgen
Groetjes
Gonnie.

Miny

Nou zeg wat een spannende dag en avontuurlijk , hier was ook pet weer. Hopelijk voor jullie morgen mooi fietsweer. Succes verder

Tom Pierik

Wiens band was het?
Ik vermoed die van mam, aanzien ze vaker geluk heeft met een lekke band

Rob

Nou genoeg beleeft op zo'n 1ste dag, ik lig alleen in hotel in Amsterdam. Heb een 2-daagse cursus, truste en morgen iets meer geluk gewenst ????

Astrid

Gelukkig hebben jullie het droog gehouden.Dus nu hebben jullie een fiets-wandeltocht gehouden.Maar goed dat er schone vrouwen zijn die jullie hebben geholpen.Nog een prettige reis verder zonder lekke banden

Frans en Yvonne Pierik

Zo maak je dus van alles mee. Heel veel fiets plezier en dat gaat natuurlijk gepaard met mooi fiets weer. ????